Juni, Juli, Augusti och September.

Då ska vi se vad jag har haft för mig resten av året!

I slutet av Juni åkte jag och min killkompis Jocke på en sista minuten resa till Zakynthos, Grekland. Var nära på att vi inte kom iväg då grekerna bestämde sig för att strejka samma dag, blev några timmar på arlanda men till slut fick vi klartecken att flyga iväg. Solade, badade och tog de lugnt.




Och i början av Juli åkte jag till gotland med Vickan. Vi cyklade och tältade (HAHA, jag som är sveriges lataste och bekvämaste människa cyklade flera mil och sov på liggunderlag i ett trångt tält).



I Augusti hände inte mycket speciellt, endel poker, mkt chill och endel utgångar. Och en liten tripp till norrköping med Vickan.




I September hade Vickan och Simon sin födelsedagsfest hemma hos Simon, jag blev jättefull och vaknade upp dagen efter med vad som i december skulle bli min pojkvän. Blev även en tripp till Norrköping med Vickan igen.




Tar Oktober, November och December lite senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0