Oktober, November och December.

Oktober, lite utgångar, lite poker, lite chill osv. Och började jobba på Panaxia, fick en jacka som det stod väktare på (hmmm?), men dom hade tydligen bara glömt o sprätta bort lappen haha.






I November fyllde min lillasyster 18 år och samma dag va vi på Halloweenfest. Sedan var de väl de vanliga, utgångar, poker, chill, jobb, mys osv.




I December drog vi ett gäng till Sälen för o festa o åka bräda. Blev dock inte så kul som jag tänkt mig utan en jävla massa drama och skit. Men lite kul också och slutade med att jag och Lukas blev tillsammans <3. Sen var det ju även julafton som jag firade med familjen hemma hos pappa, myspys.







Kommentarer
Postat av: Hanna&Madde

Hejsan! Fin blogg =)



Vill du ha chansen att bli veckans blogg? Gå då in här: http://canonvsnikon.webblogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg-111.html#comment och följ bara instruktionerna! För övrigt får vi önska dig en trevlig helg =)

2012-01-13 @ 23:36:25
URL: http://canonvsnikon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0