Nytt år, nya mål?

God kväll :) Ett tag sen jag skrev nu... Haft Victoria på besök hos mig några dar de va najs, men blev lite pokerpaus då. Och på söndag ska jag få hälsa på Louise på sjukan, skönt. Va på sjukan häromdan och tog bort mina stygn på tumme och knä också, skönt o bli av med dem då dom satt 2 veckor för länge. Men min tumme går fortfarande inte o böja helt och så har jag lite konstig känsel i den, så om den inte blir bättre inom några dagar måste jag gå och kolla upp den.

Tänkte ju att jag skulle ta o skriva ner mina mål inför 2011, men jag vet faktiskt inte, siktar mest på o få ett jävligt grymt år bara. Sen att fortsätta leva på poker + gå upp i nivå så man får lite bättre månadsinkomst ;) Och att träna 2-3 i veckan ska jag också börja med men min hand är ju pajj nu men tänkte börja i februari med det iaf.

Sitter o grindar nu, svs största fisk var inne tidigare ikväll och donerade lite, det tackar vi för :) Dock synd att man bara kan köra 5 bord samtidigt på svs. Och att man inte får ngn rakeback. Borde egentligen byta pga det. Men kör på ett tag till så får jag se sen.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött <3 kram <3

2011-01-29 @ 23:11:49
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0