Chill.

Sitter i soffan med täcket och lirar. Myspys. Har en känsla av att de kommer gå bra idag... Behöver plussa feting med tanke på att jag tagit ut nästan hela rullen till diverse utgifter. Men det löser sig alltid!

Idag blåser det storm här på fjället. Båda sittliftarna var avstängda och kallt var det också. + att det snöar och lite dimma. Så man såg inte ett skit i backen. Så jag drog ut o körde lite offpist, där blåser det inte så mkt eftersom träden ger skydd. Det var jävligt kul men tyvärr lite hårt under den mjuka nysnön som ännu inte va så tjock. Jag öva lite 180´s o lattja.

Ikväll ska vi äta tacos. Farbror o hans tjej kommer över. Det ska bli gott!!

Har bokat buss hem nu också. Ville helst åka tåg men de vart fullbokat så blir buss hela vägen. 23.25 på söndag kommer jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0