Love.


Idag har jag åkt massa bräda, dock var det sjukt kallt idag. Igår fyllde min pappa år så då blev det oxfilé till middag och sedan champange och tårt-kalas!

Är inge vidare internetuppkoppling här så har inte kunnat lira för den krångla o disconnecta hela tiden. Men igår kväll satte pappa på sitt eget bredband som han tagit med. Så nu är internet bättre. Lirade lite igår kväll, sluta på ungefär plus minus noll. Får se om jag orkar köra nått ikväll, man är så trött eftersom man går upp så tidigt o går o lägger sig så sent.

Idag är det min och Anders 1års dag också! Önskar jag kunde vara med honom idag. Men vi ses på söndag istället när jag kommer hem. Längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0