mars <3<3<3

alltså åh, vill inte att mars ska ta slut!! plusdagarna har ingen ände verkar det som... 18 plusdagar och 1 backdag. och det var lillback. men nu är det dags för april och jag önskar verkligen att april blir lika bra som mars, ingen blir lyckligare än jag då :D

blev ju tyvärr sjuk och har varit sjuk i 2 dagar nu, det suger verkligen men hoppas jag är på bättringsvägen nu :) och jag som kommit igång så bra med träningen, det är så typiskt. sen när man är sjuk så tycker man ju synd om sig själv också och tilllåter sig själv massa med onyttigheter haha, så jag har ätit en påse chipshjärtan, 2 piggelinglassar, 4 kokosbollar o en flaska pepsi. har 2 kokosbollar kvar och en piggelin och en calippo som lär ätas upp imorgon :P sen tänkte jag bli frisk till nästa vecka igen och fortsätta träna!

våren är på g och pokern går bra, kan de bli bättre? :D ska bara se till o bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0