Projekt lowstakesgrind.

SVS grind på G!! Nytt projekt jag har. Ska lira CG på SVS med ett visst mål varje dag. Kmr köra 4 bord, samma buyins varje gång, och har ett speciellt mål per dag jag ska uppnå innan jag får sluta spela. Dag 1 och 2 har jag hållt målet. Dock kmr det ju självklart va en o annan backdag då och då men får se till att plusdagarna överväger och ligga på målgränsen. Vi får se hur det går.

Imorn(eller ja, idag kan man säga) är det dags för Online-SM på svenska spel. 18.00 börjar det och jag är självklart taggad. Dock har jag inte för höga förväntningar och tkr det är skönt att jag kvala in via satellit så man slipper bli för besviken om man blir badbeatad. Duell-SM gick ju inte specc bra, åkte med 88 på A7KT8 rainbowbräda, han satt på J9 och satte holken då jag fick triss. Så kan de gå.

Lirar sng´s på fulltilt atm. Ska köra klart de här 3 och sen tror jag att jag ska försöka sova. Mitt dygn har ju hamnat rätt snett igen... Gick upp vid 16.30 idag och somnade runt 08.00. Imorn tänkte jag försöka gå upp kl 15 haha.

Hörs säkert imorn, ni håller tummarna för mig va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0