fiskarna i havet...

Okej, värre hand har jag nog aldrig varit med om på CC. I fredags på 20-20, en slår upp till 220, en synar. Jag har KK och slår om till 760, båda synar. Flopp kmr 479 rainbow. Första killen betar ut 500, nästa synar och jag går då all in för 2060. Första killen viker och andra tjocka invandrargubben synar 1560 kr.... Turn J river 8. Jag visar min KK och sakta lägger han upp 10 6 off................... Tack för den slowrollen och varsegod till en klonk på 7k. Okej att man vill ha fiskar vid bordet som ger betalt men hur kan han få sin jävla 8a där??? Tilt på livet efter den handen...

Aja nog om det, sitter atm o grindar lite på SVS, tänkte grinda ihop inköpet till Heads up-SM som går imorn kl 19.. Började med 258 kr och inköpet ligger på 500 men har fått ihop 637 kr nu så ska köpa in mig och gå och lägga mig.. börjar ju bli lite sent heheHheh.... 

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0