Bust...

1756, längre än så kom man inte haha. Inte lika bra som förra året direkt då jag kom 304. Raisa upp med AJ till 600 (100/200 blinds) i mittposs, alla foldar och BB miniraisar. Jag har runt 8k och han har 4700, väljer o ta en syn för o se brädan. Flopp 7AA han betar ut jag tar syn och på turn åker pengarna in eftersom han hade så lite kvar. Han har AK som får stå och jag har bara 3300 kvar. Så får jag 44 på BB 125/250 blinds och en slår upp 500, 3 synar bakom och jag ställer in. Får 2 syn, flopp KJ9 o jag känner mig rätt död. Ena betar ut o andra viker, han har 99 och jag åker ut. Känns skönt att jag bara betala 200 för o lira iaf :)

Nu kör jag lite cg, måste ju uppnå dagens mål ;) börja dock inte så bra när ja fick in de med 34 på 256 bräda turn 5 och han har 56 såklart... Men jag grindar mig tillbaka och tänker avsluta med målet nått! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0