Baby here we are.

Usch igår backade jag 8 inköp... 4 inköp var dåligt spel/otur på min vanliga nivå. Sen under natten skulle jag köra lite mer men då fanns de inga bord där ja brukar köra så körde högre nivå med 4buyins från min vanliga nivå i inköp. Körde jävligt tight och sen får ja pocker 10or. En raisar och jag synar. Flopp AT4 rainbow, den perfekta ploppen. Han betar ut och jag synar bara, turn A, han betar och jag synar igen, river 4 han blixtställer och jag blixtsynar och glömmer att min hand dog där. Sätter ju honom på AK/AQ hela vägen. Han hade AK iaf så han vann. Så det sög. Men idag går det bättre, är dock bara 2 bord uppe så lite segt. Men ligger plus 5 inköp. Så hämtat tillbaka lite från igår, känns skönt.

Är nästan frisk nu också =) bara lite hosta och lite snorig typ. Men har fått helt felvänt dygn. Igår somna jag kl 23 och vaknade kl 03 o kunde inte somna om så var vaken till 19 idag då jag somna, sen vakna jag kl 04 och har varit vaken sen dess... Skulle kanske ut ikväll men de lär jag ju va för trött för så skippar nog de.

Har snöat sjukt mkt här i sthlm nu ju. Längtar tills jag, victoria och louise ska till sälen den 16 dec! kmr bli så sjukt kul :D Sen ska jag till italienska alperna med pappa o mina syskon över nyår, kommer också bli helt sjukt nice.

Kommentarer
Postat av: Bastianvilma

many thanks for your dedications to this world

2011-05-26 @ 12:15:14
URL: http://bastianvilma.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0