Tonight.

Goddagens :) Ikväll är det dags för PokerDM! Är ni taggade?!!? Det är jag!! Ska in och regga mig nu så jag har det gjort. Vaknade vid halv 12 idag, sedan dess har jag bara slösurfat, ätit frukost och precis duschat. Vid 3 hämtar min pojkvän mig och vi ska åka och vara barnvakt åt världens sötaste barn. Datorn åker med och jag kommer spela DM hemma hos dem. Förhoppningsvis sover dem när DM börjar :)

Ni som inte anmält er till PokerDM än gå in på www.svenskaspel.se och ladda ner pokerklienten, registrera er och anmäl er till PokerDM under fliken turneringar! Har ni redan klienten är det ju bara o gå in o regga er!! Klart ni ska va me :)

Nu ska jag föna håret och göra mig klar och om jag hinner så blir det några händer cashgame. Annars så ses vi vid borden ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0