Royal Straight Flush.

Fick nyss min första royal :D hihi Royal Straight Flush stod det och han betta 10 kr, jag raisa till 28 och han folda och jag tog hem 52krs potten haha. Så kul var den. 1/2krs bord på Svenska Spel.

Va på CC igår. Kom dit vid halv 9 tiden. Satt på samma bord till kl 5. Men det var riktigt bra värde och sjukt mycket action i slutet. Pendla mellan 2 och 8k. Sluta dock på 4k, plus 2k. Sen när Cosmo stängde var vi några som drog till krukan och körde 10-10 DC. Det var kul men ja börja bli så jävla trött och Omaha är ett farligt spel haha. Vad som helst kan hända. Man har ju nästan alltid monsterdrag och träffar.

Kom hem vid nio imorse, sjukt trött. Somna och sov till 3 :D. Och nu grindar jag på ss. Ska in till cc vid 6tiden då dom öppnar pokerrummet. Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0