Nutzzzz.

Va på Cosmo igår. Fyfan, de va länge sen jag körde ett "6-5" pass... Var sjukt trött i slutet men det var kul även fast jag backade 2k. Men dom har jag plussat tillbaka online idag. Haha just exakt nu fick jag dubbla med KK på ett bord. Kör 6 bord, 4 på svenska spel och 2 på opoker. Tror fan jag fått dubbla med KK 3 ggr. Nice. Förutom en gång då jag raisa pre, fick en reraise mot mig och ställde in och fick syn av.... 6 9 off!? hahaha sjukt då att han ska få floppa stegen.

En sak som är sjuk som jag tror många livespelare kan hålla med mig om är att man oftast vinner då man kör mörkt. Förra året fick jag kåk 3 ggr i rad när jag var all in mörkt pre flopp. Detta gör man såklart bara när man har 300-400 kvar och vill ha chans o dubbla/trippla. Häromdagen satt jag med en spelare som körde mörkt VARJE hand. Han synade raise pre flopp, när floppen kom sa han typ "det här känns som min flopp" o beta ut, fick syn eller fold och när han fick syn och de beta ut på turn så kolla han sina kort och då var det inte sällan man hörde all in från hans sida då han tittat ner på färg, triss, stege, AA osv haha det var helt sjukt han träffa ALLT. Och fick betalt varje gång. Han gick från typ 600 till 7k på nån timme. Genom det här sjuka spelet.

Ikväll blir det nog en sväng till Cosmo igen. Eller om jag kanske ska till märsta o lira en 300buyin turre me några polare och sen dra in till Cosmo. Beslutsångest haha. Är lite sugen på 600freezeouten på Krukan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0