Igen...

Igår var en sån där dag då inget gick min väg. Så när man äntligen tror det ska vända... Tittar ner på AK i lilla, det blir raise till 160 o 3 syn, jag slår om till 400 och får 2 syn. Floppen kmr 3KK, jag checkar då jag vet att nästa kille kommer beta ut vad han än har och då tänkte jag ställa in för jag hade bara 900 kvar. Mycket riktigt så betar han ut typ 1200, nästa kille foldar och jag ställer in. Har du kungen?? frågar han. Jaa säger jag och visar upp min AK. På turn kommer en femma och han viker upp pocketfemmor HAHA. Alltså neej, inte min dag. Har 95% vinstchans o vinner inte ändå. Då är det dags o dra... Tror inte ja ska lira nå live ikväll. Funderar på om jag ska köra SM satelliten imorn eller inte... Time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0