Lång heads up.

Spelade 600 freezeout turren på Krukan i lördags. Var bara 27 startande. Kom 2a. Lirade en sjukt lång heads up match... Blindsen va ju ashöga och han jag spelade mot såg lite trött ut och fråga om vi inte pausa så han kunde hämta en kaffe..
-Jaa, gå du om du vill, men då går dina blinds, sa jag på skojj :P(ni vet som dem gör då man spelar online och man är away från bordet).
Haha då blev han lite tjurig och sa; det där ska du få igen för... Efter en stund fråga jag om han skulle hämta kaffe eller? Så tog vi en liten rast på några minuter.. Sen fortsatte vi.
Till slut efter typ 1 timmes match vann han men jag är nöjd ändå! Sitter o grindar på SS nu. Går bra, ligger 600 spänn +. Ska ta och försöka sova nu. Upp och jobba tidigt imorn! Vi hörs när vi hörs! Blir väl lite livespel nån dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anya

Svar: På bilden är det med weavingmetoden, ca 150 gram löshår (motsvarar ungefär 125 st vaxploppar. Hur många man behöver beror helt på hur ens hår är klippt, hur långt man vill ha o s v. 50 vaxslingor är dock endast en förtjockning. En förlängning kräver 75 (väldigt, väldigt tunt hår) till 150 slingor (tjockt hår). 100-125 brukar räcka till tunt-normalt hår =)

2010-03-04 @ 19:57:44
URL: http://anya.webblogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Trevligt :)) ha en bra dag!

2010-03-12 @ 08:09:10
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0