The snow is falling down outside my window.

Igår blev en riktigt bra pokerkväll, plus 13 inköp och många fiskar som va ute och bomba. Idag snöar det massor utanför mitt fönster och jag är glad att jag inte måste tvinga mig upp tidigt och ut i snöstormen för att gå till något tråkigt jobb... Life´s good helt enkelt. Nu ska jag sätta igång och spela lite snart och hoppas att det blir en lika bra session idag som igår! Nu lär det väl gå skit bara för att jag skriver sådär, blir alltid jinxat haha. Well, vi får se :)

Hittade en snygg ROSA snowboardjacka igår på internet och hon ville eventuellt byta mot en svart. Så jag mailade henne eftersom jag har en svart som jag tröttnat på så förhoppningsvis vill hon byta :D Vi har en snowboardbacke här i sollentuna där jag bor som öppnar redan 13de december, PEPP PEPP, snart dags!!!

I helgen händer väl inte så mycket, vi ska nog åka ut till norrtälje och hälsa på min pojkväns syrras familj lite. Sen så funderar vi på o åka skridskor, men tror inte sjön här är klar för o åka på än. Ska försöka fixa nyckel till vårat gym här också eftersom dom bytte lås på det den 1 dec så nu måste man hämta ut en ny nyckel o lämna 300 i deposition. Är pepp på o träna igen, kom ju igång med det där lite förut men sen blev jag sjuk och kunde inte träna. Men nu är jag frisk igen så nu ska det tränas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0