hey fisken, dont gooo!

Börjar bli lite hungrig och borde väl börja laga lite mat snart men det är årets värde på ett av borden så jag kan inte slita mig. Han raisar preflopp varje hand och betar alltid pott på flopp, får han syn blir han inte skrämd utan fortsätter bomba på turn även om han är tom. Bästa värdet någonsin, det är synd att han bara spelar 1 bord. Han var inne och bomba igår också och gjorde att jag plussa 8 inköp på det bordet. Är rätt kul när man ser väntelistan till bordet också, 8 pers i kö.. till dom andra är det 0-2. Inte direkt så man har lust o lämna då :P så blir nog kvar ett tag till, han har redan dubblat mig 2 ggr.

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Jo precis, skönt att få reda på varför man gått och haft ont också. Ibland tror jag att jag är hypokondriker då jag åker på allt jämt och ständigt.. Men ja, det finns alltid någon förklaring så det är ju skönt :P

2010-12-03 @ 22:36:52
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0