Typiskt mig.

Eftersom jag är en sån som gör allt i sista sekund (har ännu inte reggat mig till Poker-DM), så kom jag på att jag behövde köpa endel grejer och att ikväll var sista kvällen då jag kunde nyttja jobb-bilen. Så jag städade lite sedan åkte jag iväg till Kista. Köpte en ny klänning, tröja, hårband och scarf. Fast det viktiga som jag skulle köpa (kuvert, frimärke, datormus), det hann jag inte med i kista för dem stängde när jag va och kollade på kläder. Så då åkte jag till Coop och köpte det och lite mat. Hittade en liten rosa datormus haha lite fjantigt men den var söt.

Så nu är jag hemma igen och värmer på lite mat för jag har inte hunnit äta någon middag än. Och nu inser jag ju då såklart att det är för sent o börja spela någon turnering nu. Så det får bli lite cashgame istället och kanske någon sit n go. Vill ni lira mot mig så är det bara o logga in på Svenska Spels pokerklient och söka på DrunkGirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0