Pokerpaus.

Goddagens!
Har haft ett litet pokeruppehåll, ibland blir man ju bara så less på det när man är med om utdragning efter utdragning. Men nu är jag back on track :)

Lirade lite igår natt, kom inte in på SS så det blev FT ist. Satte in 50 dollar som jag sedan förvandlade till typ 260 dollar på cashgame.

Det kändes kul o spela igen och det är så det ska vara. Man behöver lite pokerpauser ibland för att uppskatta det roliga i poker. Nu blir det väl lite livespel på Cosmo också nån dag i nästa vecka kanske. Var ju supertilt sist jag var där, hoppas ingen minns det, var nästan pinsamt :P... Jag brukar inte tilta så lätt men ibland så, när verkligen ALLT är emot en.

Men nu ska jag lira vidare! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0