Många bäckar små.

Ni vet när man lirar mkt och det går bra och man går upp i nivå för att få in mer pengar SNABBARE. Och det går då utför och man förlorar ist mer pengar. Så ska man gå ner i nivå igen. Det är SVÅRT. För istället för o spela bra då blir man en riktig slask.. "Äh de är ju så lite pengar" tänker man och så synar man med en dålig hand man aldrig skulle synat med annars. Men det gäller o få disciplin på sig själv igen då! Inte spela dåligt och skärpa till sig. Så från och med nu ska jag skärpa mig själv! NU KÖR VI :)

Kör en heads up turnering nu och vann precis min första match. Nu väntar jag på att de andra borden ska bli klara så nästa match kan börja.

Ska lira en turnering som börjar kl 20.11 också. Galen Nobel heter den och på beskrivningen så står det; Turneringen som är HELT GALEN! Så kollade jag hur mkt man får i startmarker.. 6327 HAHA, antar att den är helt galen ändå. De blir kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0