Att det ska vara så svårt att lägga KK.

Ja, jag spelade bra med disciplin som jag sagt till mig själv, slaskade inte och gjorde inga dåliga syner... Tills... Jag får KK och en raisar upp till 3 ggr BB utg, jag reraisar honom till dubbla, en synar bakom och han reraisar nu mig igen. Jag synar och den sista killen foldar.. Redan här sätter jag honom på AA men en liten röst i mig försöker övertyga mig om att han kan ha QQ. Floppen kommer T2T och han checkar, jag betar pott och han ställer mig. Nu VET jag innerst inne att han sitter på AA men jag synar ändå (?!?) Resten av brädan kommer blank och han visar självklart upp AA. De var hur lätt som helst o läsa att han hade AA men ändå går jag in med min KK? Det är det som skiljer proffsen från oss små pokergrindare tror jag :P. Måste lära mig lägga den där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0